Niet helemaal tevreden?
Deel jouw klacht met ons
Garantie
Wij zijn erg blij met alle producten in ons assortiment en doen logischerwijs ons best om deze in de best mogelijke staat aan jou te leveren. Toch kan het voorkomen dat er onverhoopt een bestelling defect raakt tijdens het transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorgdragen voor reparatie of vervanging.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om je klacht eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@lloydloom.nl. Samen overleggen we dan wat de gewenste oplossing is. Dit zou vervanging van het product kunnen zijn, vervanging d.m.v. een vergelijkbaar product, een geldelijke compensatie of volledige restitutie.
Retourneren na klacht
Zodra je contact met ons hebt opgenomen gaan we samen kijken naar de beste oplossing voor jouw klacht. Mocht de uitkomst hiervan zijn dat je de producten gaat retourneren, dan ontvang je van ons een retourlabel (hierdoor zijn er voor jou geen verdere kosten verbonden aan het retourneren), ook kan het zijn (in het geval van grotere orders) dat wij de artikelen zelf bij je komen afhalen.
Het retouradres vind je op onze retourpagina.
Andere opties
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.